Welkom in Tanzania!

8 februari 2018 - Vlissingen, Nederland

Welkom op mijn reisblog. Vanaf 16 februari tot en met 3 juni zal ik verblijven in het mooie land Tanzania in het dorpje Arusha. Ik ga hier drie maanden vrijwilligerswerk uitvoeren bij een crisisopvang voor kinderen van 0 tot 2 jaar die uit huis geplaatst zijn door bijvoorbeeld moedersterfte, armoede. De kinderen worden verzorgd in de crisisopvang en er wordt gekeken naar uiteindelijke terugplaatsing bij familie, als dit niet mogelijk is zal het kind ter adoptie gesteld worden. Ik zal de begeleiding ondersteunen met de dagelijkse werkzaamheden in de opvang. Wat mijn exacte taken zijn is nog niet bekend.

Na het uitvoeren van mijn vrijwilligerswerk drie maanden lang, ga ik met mijn vader een reis maken in Tanzania. Zo gaan wij 5 dagen door 3 verschillende safariparken trekken, ook gaan we watervallen Meru bekijken en een kijkje nemen op de koffieplantage. We gaan één nacht overnachten bij de 'Locals' om de ervaring op te doen hoe het nou echt is om in Arusha te wonen. Als afsluiter van de vakantie gaan we naar Zanzibar, om daar tot rust te komen en de mooie stranden te bezoeken.

Doormiddel van deze reisblog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avontuur. Ik zal wekelijks een verslag uploaden en als dit mogelijk is foto's plaatsen.

Veel plezier op mijn reisblog!

1. Reislogger:
    29 januari 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Crina Joziasse:
    9 februari 2018
    Hee Viv,
    Benieuwd naar je belevenissen, we volgen je hoor, heel veel succes daar 😙
  3. Tante Neeltje:
    9 februari 2018
    Heel veel plezier en geniet ervan. Spannend hoor. Zal ook indrukkendwekkend wezen, wat een belevenis. We horen het wel hoe het allemaal verloopt. Liefs van Tante Neeltje.😘
  4. Adéla Kooi:
    15 februari 2018
    Lieve Vivian,

Wij wensen je heel veel plezier en een fantastische en leerzame tijd in Tanzania.
    Jou kennende zul je met veel enthousiasme daar werken, ze krijgen ook een hele lieve medewerker daar.😘

Ik ga zeker alles volgen, ik vind het heel knap van je dat deze uitdaging aan gaat.

Heel veel liefs van Tante Adéla , Ome Harold.😘😘😘😘😘😘😘😘
  5. Jeanette:
    16 februari 2018
    Ik ben benieuwd naar je belevenissen daar 👍
  6. Paula (zus van Jeanette):
    16 februari 2018
    Vivian, geniet van deze tijd. Een hele mooie ervaring denk ik.
  7. Freddy lobers:
    16 februari 2018
    Lieve Vivian, prachtig dat je dit doet. ik ben benieuwd naar je verhalen, ik hoop dat je er veel van opsteekt maar vooral dat je plezier hebt in dat wat je doet. veel succes liefs van mij freddy
  8. Janneke:
    16 februari 2018
    Hey Viv ik hoor dat je veilig geland bent,fijn. Nu al indrukken opdoen We zijn benieuwd! Liefs van ons allen Ome A3 tante Janneke
  9. Tante Neeltje:
    16 februari 2018
    Hoi Vivian je bent er nu, vind zo knap van je wat je allemaal onderneemt. Ben benieuwd wat of je allemaal gaat beleven ook straks met je vader, ben een beetje jaloers hoor had het ook weleens gewild maar nooit gedurfd. De kinderen zullen een liefdevolle verzorgster krijgen, want met kinderen omgaan doe je heel graag. Veel plezier hoor. Hoop gauw wat te horen van je. Liefs van Tante Neeltje
    😗😍😗
  10. John van Halen:
    17 februari 2018
    Hoi Viv vindt het gewaagt wat je daar allemaal gaat doen en ga het zeker volgen je blogs groetjes John.